De var väl själva F*

Jag brukar aceeptera det mesta, men nu är det f'*n orättvist..
För inte så länge sedan åkte jag ju på kräksjuka, sedan förkyldning.
Och i går när jag skulle lägga mig hade jag lite ont över magen men inte extremt, men efter att ha sovit ca20min märker D som ligger och läser brevid hur jag börjar böka runt och andas tugnt. 5min senare vaknar jag av värken och kan inte somna om efter det på hela natten, då värken vägrade släppa och febern kommer så jag bara ligger och skakar. Nu är värken lite bättre men feber håller sig kvar trots febernedättande.
Efter att ha ringt o pratat med min far nu på morgonen, tyckte han att jag skulle ringa 1177 eftersom jag redan varit magsjuk och värken sitter över magsäcken,så sagt och gjort.
O vad får man höra, du behöver uppsöka läkare omgående, om din vårdcentral inte kan ta imot dig inom de närmaste timmarna behöver du ringa tillbaka så vi kan boka in dig någon annanstans alt att du åker upp till akuten.
Så sitter nu ännu en gång i telefonkö hos 1177...
Det är faktisk ganska orättvist.. 
Publicerat: 2013-02-04 @ 09:26:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!