En hemma och en på årsmöte

Planera för kvällen var att gå på årsmöte på crossen, men då ungarna som sagt varit så trötta sista tiden kände vi att det inte var någon idé att släppa med dem dit utan att det var bättre att de fick vara hemma och ta det lugnt och komma i säng som de ska. Detta resulterar ju även i att bara en av oss föräldrar kunde gå, då den andra måste vara hemma med barnen.
Mest logiskt vore det nog att jag hade gått då jag sitter med i styrelsen, men även just av den anledningen är jag där ganska mycket och har en ganska bra iblick i vad som händer, så det blev D som gick.
Så nu efter att ha lagt barn och läst god natt saga ska jag krypa upp i soffan och bara ta det lugnt med senaste numret av Amelia som kom igår och lite godis..
 
Publicerat: 2013-02-27 @ 19:58:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!