Fest mitt i veckan

I dag efter jobbet bar det av till min svärfar som fyller 60år i dag. Blev ett väldigt lugnt och mysigt firande, vilket passade oss perfekt som har varit lite trötta sista tiden och då det inföll på en vardag med barn inblandade. Dock hann ju klockan bli lite mer än vanligt innan vi kom hem och tussarna duschat av sig, så när T kom ur duschen var hon så trött att hon glömt bort hur man borstar tänderna så pappa fick komma till undsättning.Tror även att jag kommer att få komma till undsättning fast i morgonbitti, för det brukar ha den effekten, har man blivit så trött på kvällen att man glömt bort hur man borstar tänderna brukar det sitta i även nästa morgon, fast då gått över till att man glömt hur man tar på sig sina kläder.
Men nu sover de gott i sina sängar och snart även jag.
 
Ett stort Grattis Thommy på 60års dagen!
 
 
Publicerat: 2013-02-25 @ 21:14:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!