Fettisdagen

 
I dag är det fettisdagen, men då jag har varit i huvudstaden på möten hela dagen hade jag tyvärr varken tid, lust eller saker hemma för att kunna baka egna semlor, så på vägen hem svängde jag förbi det lokala bageriet.
I övrigt har jag passat på att umgås med barnen då jag kom hem tidigare än vad jag räknat med, så vi tog en promenad medan D var och besiktiga min bil, som givetvis gick igenom med blankt papper :)
Tycker det är så mysigt att gå promenad med ungarna, speciellt K av den anledningen att han är ganska tyst annars och det är inte helt lätt att få ett ordentligt svar på frågor som vad har du gjort i skolan i dag. Men när man är ute och går kommer han igång och man får höra en massa av hans tankar, vilket jag tycker är underbart!
När vi sedan kom hem och alla läxor och kvällsysslor var gjorda, kröp vi upp i soffan och mumsade i oss semlorna som var jätte goda! 
Nu ska jag se på bygglov.
 
Trevlig kväll!
 
 
Publicerat: 2013-02-12 @ 20:30:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!