Första arbetsdagen

I dag var första arbetsdagen på nya jobbet, vilket gick jätte bra och kändes jätte kul. Man märker att det från början är ett lite familjeföretag som vuxit sig större, är i dag 120 anställda men hela familjen jobbar kvar för man bryr sig väldigt mycket om sina anställda och man har som anställd många förmåner.
Men nu är jag riktigt trött i huvudet, ska gå parallelt med tjejen jag ska ta över efter nu i 2v så är verkligen korvstoppning. Så antingen sover jag riktigt bra i natt eller så kommer jag drömma om revisioner, paragrafer och mätetal..
T fick som sagt vara "hemma" från dagis även i dag men nu ser ögat mycket bättre ut så i morgon kan hon gå till dagis som vanligt igen.
O var fick hon vara i dag?
 Jo, hon var med D på jobbet även i dag, o min lilla tjej var jätte duktig, trots att D inte sluta försten kl16.30
Men hon höll sig sysselsatt med spel, lite leksaker och givetvis film.
 
T på "jobbet" med bärbara DVD:n
 
Publicerat: 2013-02-07 @ 19:44:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!