Full söndagsagenda

I dag står det ganska mycket på agendan.
Vi är sedan kl9 hundvakt åt mina föräldrars hund Max, världens största och klumpigaste schäfer, men han är även världens snällaste.
D har precis kört i väg med K till första skidskolelektionen för säsongen och kommer att vara där under hela förmiddagen. Jag och T medan vi är hundvakt väntar även på att min syster med familj ska komma, då hon ska färga slingor på mig, för att sedan äta lunch här. Och på eftermiddagen ska det sedan städas, tvättas och handlas.
Bäst att sätta igång..
 
Trevlig söndag
 
 
Publicerat: 2013-02-03 @ 09:32:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!