Glossybox

 
 
I dag mår jag betydligt bättre än i går och efter att ha sovit närmare 12timmar i natt är jag även piggare, dock får även i dag bli en lugn dag i soffan.
 
I helgen bestämde jag mig för att testa på en prenumation på glossybox, www.glossybox.se, efter att ha hört mycket bra om den.
Det är en box med skönhetsprodukter som skickas hem en gång i månaden.
Boxen innehåller 5st produkter i mindre storlek från olika varumärken, vad varje månadsbox innehåller är en överraskning och skiljer sig lite åt mellan kunderna beroende på hur du fyllt i din skönhetsprofil på deras hemsida.
Man kan välja mellan en tillsvidare, 3 månaders, 6 månaders och 12 månaders prenumation och kostar från 139kr i månaden.
Min första box kommer nu i slutet av februari.
Publicerat: 2013-02-05 @ 09:45:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!