God morgon

Det blev inget inlägg igår när jag kom hem från jobbet, jag var helt enkelt för trött i huvudet för att ens kunna fullfölja en hel tanke.
Vädret har ju även gjort allt det kan för att det även ska vara så krångligt som möjligt att ta sig fram och tillbaka till jobbet, igår snöa det igen och blåste i sidled, så som vanligt tog det nästan den dubbla tiden att komma hem.
Men när jag kom hem hade D storstädat hela huset, lagat tacogratäng som stod färdig på bordet och handlat ostar och kex till efterrätt, han slutar 12 på fredagar.
Så det var bara för mig att sätta sig och äta, ta en dusch och sedan sjunka ner i soffan framför en film, vilket var väldigt uppskatta.
Som sagt utan D vet jag inte vad jag skulle göra.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat: 2013-02-09 @ 08:07:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!