Helg summering

 
I dag var min syster med familj förbi då hon skulle göra slingor på mig, så nu är inte bara håret klipp och skunkranden borta utan det blev även slingor, så nu är jag så söt så :)
Någon mer som är så söt är min systerdotter N, som passade på att busa med T och hunden Max under tiden.
Det hela avslutades sedan med en lunch bestående av fyllda pannkakor och till efterrätt hemmagjord lakritsglass.
 
Eftermiddagen gick sedan åt till göra de där tråkiga sysslorna man inte alls hinner i veckan, som städning, tvättning och veckohandling.
 
Summerar man denna helg har den varit en av de lugnaste på länge, även om vi har fått mycket gjort har det inte varit någon stress och jag har hunnit sova ut, med tidiga kvällar och sovmorgnar vilket har varit jätte skönt, så nu är jag redo för kommande vecka.
Publicerat: 2013-02-03 @ 20:20:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!