Helgshopping

Planera för dagen var att vi skulle ha åkt till djurparken men då vi hela familjen varit så trötta sista tiden bestämde vi oss för att bara ta det lugnt, så förmiddage spenderades i stort sätt bara sittandes i soffan tills vi vid lunch tog oss i kragen och åkte till gallerian där det blev "lite" shopping och lunch.
Det var flera saker som stod på inköpslistan,för trots att vi var och shoppade till T förra vecka hittade vi ingen ny jacka till henne så det stod fortfarande kvar på listan, K behövde nya skor, D ville ha en ny tröja och så fyller min svärfar 60år i morgon, så en present till honom.
Det blev dock lite mer än så, blev jacka och byxor till T, en tröja till D, ett par byxor till mig, en present till svärfar och 6 par skor...
Nu väntar jag på att min syster med familj ska komma så blir det en promenad sedan lite fika, en perfekt avslutning på helgen!
 
 
 
Publicerat: 2013-02-24 @ 15:34:00


1 kommentarer
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Kul med nya dojjor =)
Nu är vinnarna av Tingeling dvd och klocka dragna.
Vilka det blev finns presenterat på bloggen.

Tack för att du deltog & Ha en fin söndagskväll!
Helen

2013-02-24 - 20:48:54 | URL: http://husnrnio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!