Kvällsvandring med spökhistorier och zombier

Den här veckan är det sportlov här, men då jag precis byt jobb och D har hur mycket som helst att göra på sitt jobb kan vi tyvärr inte vara lediga och K har/är på frita om dagarna.
De gör ganska många olika roliga saker på frita under loven då det är mycket färre barn än vanligt, men K tycker ändå att det är lite tråkigt att vara där då nästan alla hans kompisar är lediga.
T där imot som går på dagis märker inte ens av det.
Men även jag tycker att det är synd av den anledningen att det anordnas massa roliga aktiviteter om dagarna runt om i stan som jag skulle vilja gå på med barnen.
Men jag hittade en aktivitet som var förlagd till kvällstid som jag visste K skulle tycka var jätte kul, och det var en kvällsvandring på ett museum med spökhistorier.
Så nu har K och jag precis kommit hem från att ha smugit runt i det nedsläckta museumet, där vi gömt oss för zombier och lyssnat på spökhistoriet.
Blev en riktigt lyckad kväll, nu hoppas vi bara att K kan sova som han ska...
 
I morgon kan barn från 10 år följa med på kvällsvandring i museets mörka salar och lyssna på spökhistorier. Risken är stor att man träffar på zombier.
Publicerat: 2013-02-21 @ 20:35:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!