One of those days

 
I dag har varit en av de där dagarna som bara inte ville bli bra.
Hela arbetsdagen har i dag varit tung jobbad och frustrerande, och jag hade mer än gärna gått hem lite tidigare men det slutade med att jag kom iväg lite senare i stället.
 
Så jag var något stressad när jag kastade mig in i bilen för att åka hem och hämta sonen och hans vänner som skulle på disco. När jag sedan ska sätta mig i bilen efter att ha lämnat dem, hör jag hur det börjar tjuta och inser att det brandlarmet på skolan där discot är som låter, så ut kommer alla barnen springande. Som tur var så var det ingen brand utan värmen från sockervaddsmaskinen som fått i gång larmet. Men kändes ändå inte riktigt ok att bara lämna dem där. Så slutade med att jag stod där i snön i 30min innan jag kände att jag kunde åka hem och de fått gå in igen.
 
Tanken var att jag ta mig ut på en springtur när jag kom hem men efter detta var allt som kunde kallas motivation slut. Här kunde allt ha lugnat ner sig lite men inte då, eftersom K skulle i väg hade K&T redan ätit så skulle bara bli jag och D. Tanken var att vi skulle äta grillad kyckling, men då kyckling helt plötsligt blivit en favorit hos ungarna fanns det knappt något kvar så D fick resterna från gårdagens middag och jag fick 2 små vingar och lite små bitar, slutade med att jag åt mig mätt på knäckebröd.
 
Mitt i denna fina middag slår allt över för en övertrött dotter som står i dushen, hon har hittat världens minsta sår på foten som nu gör så ont att hon är helt hysterisk...Helt ologistik, då hon dessutom redan stått 10min i dushen innan hon upptäkte såret.. Det tog sedan ungefär 20min innan hon lugnade ner sig och kunde kom till ro i sängen...
 
Men nu sover båda tussarna och även snart jag..
Kan ju bara bli bättre i morgon..
 
Trevlig kväll..
 
 
 
Publicerat: 2013-02-15 @ 20:50:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!