Överflödig

 
I dag var T på sin första ridskolelektion i nya gruppen, och efter bara 5 min bad läraren mig att lämna manegen och gå upp på läktaren, då hon ansåg att T är så duktig att jag inte behöver gå brevid längre.
Min lilla lilla tjej är väl inte redo att släppa mamma ännu, eller så är det nog så att mamma inte är redo att släppa T ännu.
Men det var verkligen kul att stå där uppe och se min lilla T växa som person och lysa som en liten sol när hon kände sig så stor och duktig.
Jag var lite orolig att hon inte skulle höra eller förstå allt som läraren sa, för när man inte har mamma brevid sig måste man koncentrera sig lite mer, och det gjorde hon jätte bra.
Mina små tussar börjar bli stora, och mamma börjar bli överflödig.. 
 
I övrigt har vi följt morgonens planer med att ordna skidor till K, åka förbi returpunken för att slänga lite skräp och göra klart badrummet, vilket känns riktigt bra.
Hoppas kunna lägga ut lite före och efterbilder i morgon.
 
Nu blir det en lugn kväll i soffan, trevlig kväll på er!
 
 
  
 
 
Publicerat: 2013-02-02 @ 20:31:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!