Pluggande

Då dagen som sagt skulle spenderas lugn och i soffan bestämde jag mig för att ta tag i lite av allt det pluggande jag har framför mig på nya jobbet som börjar på torsdag. Jobbet är som kvalitets och miljöchef, och tidigare har jag bara arbetat som ansvarig för miljösidan så kvalitetsidan blir helt nytt, så det blir en hel del att sätta sig in i och  det kändes ganska bra att ha hunnit läsa lite av det material jag fått innan jag ska vara där.
I övrig har jag passat på att umgås med barn och vi har spelat spel och läst böcker, så som sagt en lugn dag.
I morgon måste jag ta mig till jobbet även om jag inte känner mig 100, då det är sista dagen och jag har lite överlämning kvar.
Nu ska jag krypa ner i soffan och se om jag kan hitta något vettigt att titta på...
 
TREVLIG KVÄLL!
 
Publicerat: 2013-02-05 @ 20:29:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!