Prova på

Något som jag tycker är kul är de här prova på erbjudandena man får hem i brevlådan. Många tycker att de är jätte irriterande medan jag tycker att det är en kul grej och att man kan göra lite små klipp. För inte så länge sedan gick T med i hästbokklubb och igår bestämde jag mig för att prova på att få hem lite chokladpraliner, el närmare bestämt 32st. Inget jag kommer att fortsätta med, men som sagt en kul grej att prova. Och att saker kommer direkt hem i brevlådan det tycker jag också om :)
 
 
 
Publicerat: 2013-02-28 @ 09:57:00


1 kommentarer
Postat av: Helen.HUSnrNIO - Vinn Tobbes Trix & 2 Digitala spel

En kul grej att prova på något gott istället för alla magasin och bokklubbar... =)

Ha en bra torsdag!

Svar: Ja, kändes som en kul grej, värt att prova iallafall =D
Det samma till dig och trevlig kväll!
Tess

2013-02-28 - 13:16:44 | URL: http://husnrnio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!