Rengörare + dagcreme

Efter att ha testat alla de små underbara proverna som jag fick i min julkalender från Body Shop, kan jag säga att de nu har fått en ny kund då jag blev riktigt nöjd med många av deras produkter.
Tyvärr är de lite dyrare än genomsnitts produkterna, men så fin och utan orenheter som min hud i ansiktet är nu har den nog aldrig varit.
Några produkter som iallafall funkar bra för mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Produktbeskrivning: 
En uppfriskande och skönt löddrande rengöring som milt men effektivt tar bort makeup, smuts, överflödig olja och orenheter. Regelbunden användning hjälper till att förebygga orenheter och gör huden fräsch.

Produktbeskrivning: 
En ljuvligt lättabsorberad och fuktighetsbevarande dagkräm som mjukgör och vårdar samtidigt som den håller huden fräsch och förebygger orenheter.

Denna kombinerar jag med Nutriganics Smoothing Cream, då den kan vara lite uttorkande men hjälper mycket mot orenheterna.
Publicerat: 2013-02-12 @ 10:11:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!