Torsdags summering

Efter jobbet bar det i dag av till gallerian då jag hade lite ärenden som behövde uträttas och så behövde jag handla lite till i morgon då vi ska ha gäster på middag. Jag har inte riktigt vant mig vid att sluta kl17 för att sedan ha ca 40min bilresa hem. Oftast kommer man ju inte heller riktigt iväg med än gång och då är jag inte hemma försten vid 18tiden vilket känns väldigt sent från att tidigare varit hemma senast 15.30. Har jag dessutom något som ska göras efter jobbet hinner jag knappt träffa barnen på kvällen innan de ska sova.. Känns inte riktigt bra. Men jag hoppas att när jag komit in i nya jobbet ska jag kunna förlägga mina timmar lite annorlunda och i bland jobba hemifrån. Så jag ger det lite tid till...

Några av ingredienserna till i morgon..Vad kan det blir...

Publicerat: 2013-02-28 @ 21:34:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!