Våffelfika

 
Efter vår härliga vinterpromenad i solen som visade sig för första gången på över två veckor avslutade vi det hela med en våffelfika.
Var verkligen evigheter sedan jag åt våfflor sist, hade glömt hur gott det var.
Nu har min syster med familj åkt, sover barnen och lugnet har lagt sig och jag väntar bara på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga den innan jag kan gå och lägga mig.
Just nu känns det som jag inte gör annat än funderar på hur jag snabbast möjligt kan komma i säng på kvällarna, är verkligen så trött att jag flera gånger denna vecka somnat innan klockan hunnit bli 21.. Illa..
Nu hoppas vi att solen vill visa sig lite oftare, så min energi kommer tillbaka.
 
Trevlig kväll och God Natt!
  
 
Publicerat: 2013-02-24 @ 20:59:00


1 kommentarer
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Åh vad gott med våfflor!!

Nu är vinnarna i Tingelingutlottningen dragna.
De finns presenterade på bloggen.

Ha en trevlig söndagskväll & Tack för att du deltog.
Helen

Svar: Visst är det :)
Jag får hoppas på bättre lycka nästa gång helt enkelt :D

Trevlig kväll du med!
Tess

2013-02-24 - 21:11:45 | URL: http://husnrnio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!