Vintertrött

 
I dag var ett styrelsemöte inplanerat efter jobbet, men pågrund av sjukdomar ställdes det in och jag måste erkänna att det gjorde mig ingenting.
Så trött som jag och hela familjen varit sista veckorna kan jag inte minnas att vi varit förut. Känns inte som jag gör annat än att jobba, åka hem o äta, plocka fram till nästa dag och sedan sova. I vanliga fall stör detta mig jätte mycket, när det känns som man inte gör annat än att jobba men nu är jag helt enkel för trött för att orka fundera på det något närmare.
Även barnen är jätte trötta, när man hämtar K på eftermiddagen vill han inte göra annat än att åka hem och krypa ner i soffan.
Trötta är de även på morgonen trots att vi sista 2 veckorn lagt dem kl19, vilket gör att de sover 11h per natt... 
Nu får våren och solen komma så energin kommer tillbaka!
 
Publicerat: 2013-02-20 @ 21:17:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!