Äntligen fredag

Efter min första fulla arbetssvecka på 1,5mån är jag riktigt trött och det ska verkligen bli skönt att slippa bli väckt av väckarklockan i morgon, annars trivs jag väldigt bra med min vardag men väckarklockan är jobbig... 
Och just för att den har ringt 05.15 hela veckan blir kvällen i dag väldigt lugn och spenderas i soffan, framför datorn, brevid sitter familjen och ser på gladiatorerna, vilket gillas grovt av K som bir så exalterad att han knappt kan sitta still eller vara tyst.
Till middag i dag blev det grekiska plättar, jätte gott att äta som de är eller tillsammans med någon typ av kött, i dag blev det med grillad kyckling och tzatziki. 
 
 
Recept
 
2st medelstora squash
3ägg
200g fetaost
3dl vetemjöl.
5msk olivolja
Salt
Peppar
 
Riv squash grovt
Blanda äggen och olja vispa ordentlig.
Salta och peppra.
Tillsätt mjölet under omrörning.
Tillsätt squashen.
Blanda ordentligt.
 
Stek sedan som små plättar.
 
 
 
Publicerat: 2013-01-11 @ 20:23:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!