Äntligen köksgardiner

Även större delen av dagen i dag har spenderats i soffan, då jag fortfarande inte har någon energi och huvudet gör riktigt ont, men har i allafall kunnat äta lite och dessutom fått behålla maten.
Hade hoppas på att jobba i morgon, men det får avvakta till på måndag. Nu hoppas jag bara på att resten av familjen ska klara sig, så vi inte byter av varandra.
Gjorde faktiskt en liten kraft ansträgning vid lunch, med att få upp de nya gardinerna i köket, har stört mig så mycket på att det varit så tomt och ekande i köket, men nu är de upp och blev riktigt nöjd.
 
 
Publicerat: 2013-01-17 @ 20:21:00


1 kommentarer
Postat av: Inga från Närke

Mycket fina gardiner och köket blev hur fint som helst. Hoppas du mejlar mig för jag vill skriva en sak till dig som inte behöver läggas ut här.

Svar: Vad kul att du gilla det! Tack så mycket för kommentaren och mailet. Ha det bra!
Tess

2013-01-22 - 17:23:01 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!