Äntligen hemma

Nu har jag äntligen kommit hem igen, åkte hemifrån kl6.15 i morse, och dagen har rullat på i ett ganska snabbt tempo med massa att göra på massa olika ställen, så nu är jag både uppe i varv och jätte trött samtidigt. Resten av veckan ser som sagt precis likadan ut, och för att förenkla det hela visade det sig även i natt att jag smitta D med kräksjuka, så nu ligger han helt utslagen och är inte mycket till hjälp. Även K var hängig på eftermiddagen och säger att han har ont när han sväljer, så han får vara hemma med D i morgon. Känns verkligen bra att vi har både kräksjuka och förkyldning i familjen, tillsammans med en fullbokad kalender, men inte mycket att göra åt utan bara att hålla tummarna på att det inte blir värre.
Nu ska jag äta innan maten blir kall, är inte jätte förtjust i snabbmat men i bland är det verkligen tur att det finns, för hade verkligen inte orkat laga mat i dag..
 
 
Publicerat: 2013-01-22 @ 21:05:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!