Åretsplanering

Som crossmamma innebär det att redan nu i januari börjar de flesta helger från april till oktober att bokas upp då man nu börjar släpp tävlingskalendrarna för årets olika cross cuper. Jag köpte äntligen en kalender i går, min kalender är som en bibel för mig och helt livsviktig för att min vardag ska fungera men det är med samma ångest varje år när jag ska välja en ny, tycker det är så svårt att hitta en som känns bra, alltid något som man vill ändra med varje, men nu har jag en och jag ska ju bara ha den ett år... 
Men måste säga att det är med kluven känsla som jag ska skriver i alla tävlingsdatum i kalendern. Jag tycker det är jätte kul att följa med när K kör och han själv älskar det och ser mycket ifram imot varje tävling, men det är så svårt att hinna med något annat under denna period, då det tränas 2-3dgr + en heldag tävling (lördag el söndag) varje vecka. Men vad gör man inte för sina barn..
 
Publicerat: 2013-01-21 @ 10:49:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!