Beslutet är fattat

Förkyldningen som jag vägrar erkänna att jag har, har gjort att dagen i dag har känns väldigt lång och tung.
Så när väl arbetsdagen var slut orkade jag inte göra något mer än att åka hem, ta en durch och lägga mig på soffan och där låg jag till det att D ropade att maten var klar.
Blev en jätte god middag med karrekotletter och pomme med svampsås. Efteråt serverades även efterrätt, min nya favorit, vaniljglass med ananasbitar i kokosnöt likör, mums!
I veckan har jag som sagt varit på flera möten och tankarna har snurrat runt i huvudet.
Detta beror på att jag har blivit erbjuden ett nytt jobb.
Jag trivs bra på det jag har i dag och det är väldigt "familjevänligt", men utvecklings-, karriär- och lönemässigt är det nog svårt att komma längre på det företaget.
Jobbet jag blivit erbjuden har mycket större utvecklingsmöjligheter och är mycket bättre karriär- och lönemässigt, men jag vet ju inte alls hur jag kommer att trivas på företaget/med kollegorna eller hur lätt det är att kombinera med familjen...
Man vet vad man har men inte vad man får.... 
Efter mycket funderande valde jag.....
Att tacka ja till erbjudandet, så den 7/2 börjar jag mitt nya jobb som kvalitets och miljöchef på ett företag som finns på flera orter, känns som en rikigt stor utmaning. Men om man inte chansar kan man inget vinna och det kan ju inte gå mer än åt skogen och då har jag ju iallafall testat. Det är iallafall det jag intalar mig...
 
 
  
Publicerat: 2013-01-25 @ 20:28:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!