Cherry in the air

Escada Cherry In The Air EdT
 
I januari varje år släpper Escada en ny doft som stannar ett år och årets doft heter Cherry in the air.
Personligen älskar jag Escadas "års" dofter och sörjer varje gång en flaska är slut, för då är den som sagt slut och borta. Dock har jag lyckas hitta min favorit på nätet och köpt på mig, men efter att ha luktat på årets doft har jag nog hittat en favorit till.
 
Produktinfo
 
Det är en lätt och luftig doft av körsbär i ny tappning som fångar bärets oemotståndliga karaktär och samtidigt avspeglar den sorglösa livsglädje som kännetecknar Escada. Denna ljuvlighet uppstår genom en oväntad kombination av saftiga, röda bär och oemotståndliga marshmallow-ackord - den perfekta blandningen av ungdomlighet och frosseri.
 
Publicerat: 2013-01-25 @ 11:02:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!