Dagens inköp

 
 
Blev lite små inköp, dock ingen kalender..
Vi har 2st större gallerior här, en på varje sida av stan och jag bestämde mig för att åka till den på andra sidan mot vad jag bor för det är bara där Body shop finns. Dock visade det sig att de har i stället ingen bokaffär eller annan butik som säljer kalendrar... 
Men hittade lite annat att köpa, en halsduk, örhängen, ett armband, dag- och nattkräm, duschcream, roll on och en ansiktsmask, fick även lite prover på nya produkter från Body shop. 
Och hann även med att veckohandla så nu är även det gjort.
Men eftersom det inte blev någon kalender, ska jag nu efter att varit hemma och ätit, dra på mig lite varma kläder och ta en promenad till gallerian på den här sidan stan, måste verkligen ha en kalender.
Bäst jag kommer iväg...  
Publicerat: 2013-01-20 @ 15:13:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!