Dagens outfit

I dag har jag sprungit från punkt A till punkt B vidare till punkt C.
Morgonen började med att det var min tur att lämna barnen på dagis/frita, vilket innebär att hur mycket man än förbereder dagen innan blir det alltid kaos och stressigt, men kom i allafall i tid till jobbet.
Börjar få in lite mer rutin på nya jobbet, så det känns bättre och bättre för var dag som går.
Efter jobbet hämtade jag ut paketet med sakerna till vardagsrummet som jag beställde. Har dock inte hunnit tänka på vad jag ska köpa för gardiner till köket i stället så där är det fortfarnde gardinlöst och ekande.
Sedan var det bara raka vägen till E för att hämta upp K som följt med V hem efter skolan för att leka.
Vidare hem för att kasta i mig lite middag, som D köpt med sig på vägen hem, något annat alt fanns det inte om jag skulle hinna äta.
Sedan var det tillbaks ut till bilen för att åka på årets första och viktigaste (sista innan årsmötet) styrelsemöte.
Så nu har jag precis komit hem från det och är något trött i huvudet, hade varit jätte skönt att få ge sig ut och springa lite men de får bli en annan dag.  
 
Dagens outfit fick bli tröjan jag köpte i helgen, linne och leggings, dock satte vädret stopp för att ha stövletter till så fick bli skinn stövlarna i stället.
Publicerat: 2013-01-09 @ 22:41:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!