Fortfarande sjuk...

Vilken j*vla dag.. Har sedan kl01 i natt spenderat nästan all tid liggandes i soffan, bortsett från x antal vändningar till badrummet. Även om det inte är ofta jag är sjuk brukar jag vid de tillfällena ha väldigt svårt att vara still och inte hålla på att pyssla med något, men det finns ett undantag och det är när jag är kräksjuk.. Har så ont i huvudet, magen och hela kroppen, dock har iallafall illamåendet nu avtagit. Försökte mig även på att äta en macka förut men den bara växte i mun så det var bara att lägga ner. Tanken var att jag skulle se Mia på Grötö kl21, men efter en dusch kände jag hur jätte trött jag faktiskt är, så får bli att spela in det istället.
Nu ska jag sova och hoppas på att jag mår bättre i morgon.
 

 

Svensk talkshow från 2013. Mia Skäringer bjuder in gamla vänner och nya bekanta till Grötö i Göteborgs skärgård. Det blir intressanta samtal om allt mellan himmel och jord över en bit mat. Det blir också aktiviteter, som till exempel makrillfiske. I varje program träffar Mia tre personer.

 
Publicerat: 2013-01-16 @ 19:49:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!