Helgen

Kanske är det dags för mig att inse att det inte är någon mening att försöka planera helgen i förväg för det har inte alls blivit som jag tänk mig någon helg de senaste månaderna.
I dag hade jag tänk att träna lite för att sedan hitta på något kul med familjen, men då ungarna inte alls varit pigga blev vi hemma och jag har inte varit utanför dörren mer än för att hämta tidningen.
Passade i stället på att städa och tvätta, känns inte som man hinner det i veckan så det är en stående punkt att göra varje helgen.
I morgon finns en tanken om att vi ska gå på bio och se Sune i Grekland, för att sen äta på Subway, som är ganska nyöppnat här och som K älskar.
Men om det verkligen blir av det får vi se efter i morgon.
Förra veckan städade jag bort julen och när jag städade i dag lyst solen utanför, längtar så efter våren, med ljusare tider, isfria löpspår, vår mode och massa vår nyheter i inredningsbutikerna.
Är väldigt sugen på att göra om hemma med lite nya gardiner, kuddar, handdukar mm. 
Väntar dock fortfarande på att de nya gardiner jag beställt till köket ska komma..
 
Så här ser gardinerna ut, som jag väntar på.
 
 
Publicerat: 2013-01-05 @ 19:35:40


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!