Köksgardiner och lördagsplaner

I vårt kök har vi 3st fönster, alla i olika storlekar och höjder, vilket gör att jag tycker det är svårt att välja gardiner som blir snyggt. Men hittade de grårandiga hissgardinerna som jag beställda och väntade på i 1 v för att sedan få redan på att de gjort en saldo miss och att de var slut och skulle inte komma in mer.
Så nu har vi varit utan gardiner i köket i 2v, vilket gör att myskänslan inte är speciellt hög och det ekar fint, vilket gör att man missar inte när barnen är i köket.
Så i går kväll tog jag tag i det och hittade till slut en annan hissgardin (har för tillfället helt snöat in mig på hissgardiner till köket).
Den kommer i mitten av nästa vecka, så bara att hålla ut.
 
Blev till slut blev det hissgardinen Socker & Salt 
SOCKER & SALT roll up-gardin
 
Planerna för lördagen är att städa av på förmiddagen, ev hinna träna beroende på hur lång tid städningen tar.
Sedan vid 15tiden kommer två av bästa vännerna familjen C & J med barn på middag, har ännu inte bestämt vad det blir med det lutar mot potatisgrantäng men vet inte med vad...
Nej.bästa att sätta igång med frukosten..
 
 
Publicerat: 2013-01-12 @ 08:18:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!