Laddat för en hel kväll i soffan.

 
 
Precis som tidigare dagar på jobbet har det i dag varit lugnt och kvällen fortsätter i samma anda..
På vägen hem svängde jag förbi videobutiken och närbutiken och laddade upp med film, godis och nötter.
Väntar nu på att D och barnen ska komma hem som har med sig sushi, me love.
Så efter en dusch blir det soffan med sushi, lite vin och filmen, Nobels testamente.
Filmen är baserad på Liza Marklunds bok och är filmen hälften så bra som boken så är den bra.
Jag håller just nu på att läsa henns böcker och som sagt de är väldigt bra, är en stor fan av våra helt underbart bra svenska författare, Liza Marklund, Anna Jansson, Mari Jungstedt, Mons Kallentoft, ja jag vet de skriver alla deckare... :)
I morgon hoppas jag dock på att tempot går upp lite, tycker inte om när det är så här lugnt.
Ska försöka baka lite på morgonen, ta mig i väg på ett träningspass i TRX, T ska rida, så får vi se vad vi hittar på till eftermiddagen
Publicerat: 2013-01-04 @ 18:13:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!