Me want

För 3:e dagen i rad sitter jag i samma soffa, i samma hörn under samma filt.. Men i dag är jag nästan frisk, känner fortfarande av huvudvärken och är öm i magen men börjar få tillbaka energin. Så även i dag kommer att bli väldigt lugn, och finns en ganska stor chans att även helgen får bli det.
Eftersom jag bara suttit still, har jag hunnit kolla ganska mycket på datorn och hittat många fina saker som hamnar på önskelistan, bland annat denna underbara handväska från Adax, som finns på Nelly.com för 2495kr, perfekt handväska att ha till jobbet.
Publicerat: 2013-01-18 @ 09:21:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!