Skridskor, fika och träning

För första gången på länge föll hela helgens planer in + lite till.
På förmiddagen var K och körde lite cross medan jag och T var hemma och tog det lugn och bakade lite.
Vid lunch träffade vi sedan vännerna J&E med barn på skridskobanan. K & T tyckte det var jätte kul även om de båda var mer liggades på isen än åkandes. Är jätte konstigt att K är så duktig på cross, då han verkligen är världens klumpigaste och balansen är inte hans starka sida, men så fort han sitter på crossen går det bra, konstigt... Men skridskoåkandet gick iallafall bättre och bättre.
 
 
Vi avslutade sedan det hela med en fika hemma hos oss, vilket blev vår hembakade morotskaka och egengjorda chokladbollar.
Efter att gästerna åkt hem tog jag tag i lite hushållssysslor, diskning, dammsugning, tvättning mm.men även träningen och gav mig ut på en löprunda.
Blev totalt 3st träningspass denna vecka, 2st löppass och ett styrka, kul att även det kunde bli som planerat, vilket inte heller är så ofta. 
Måste säga att löpningen går framåt, blev i dag 5,33km på 32min, viket känns helt ok med tanke på att det är massa is ute och -6grader,  i tisdags blev det 5,3km på 30min blankt :D
Publicerat: 2013-01-13 @ 21:10:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!