Söndags summering

Det blev en riktigt mysig förmiddag/lunch med familjen, med bio och mat.
K tyckte att filmen var jätte rolig medan T tycke att den var lite för lång, så hon hade lite svårt att vara still men kröp tillslut upp i pappas knä och då kunde hon stå ut en stund till.
Maten blev som sagt Subway, K vart jätte lycklig och D tyckte att det bara var som en förrätt även om notan gick på 200kr för 3st mackor, T ville ingen ha utan inväntar potatismos och fisk här hemma i stället.
Mellan att vi hämtat ut biljetterna till att filmen börja hade vi ca 45min, så jag hann även titta en snabbis i butikerna.
Är fortfarande mycket gammal rea kvar men några vårnyheter har kommit och det var främst en top på Gina tricot jag var ute efter. 
Den blir perfekt med leggings eller jeans och ett par snygga stövletter.
På vägen hem passade vi även på att veckohandla så nu är även det klart, perfekt...
Nu ska jag dra på mig löparkläderna och ge mig ut på en runda..
 
Tröjan jag köpte
Publicerat: 2013-01-06 @ 15:51:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!