Torsdags eftermiddag/kväll med familjen

 
Efter lite omplanering kunde jag ta mötet jag hade i dag på morgonen innan jobbet i stället för efter vilket gjorde att jag för första gången denna vecka kom hem i vanlig tid. D mår bättre nu och ska jobb i morgon, så vi bestämde oss för att åka till gallerian för att shoppa lite och äta där.
Jag behövde verkligen ha nya strumpor, så skulle vi ha bröd, ladda K:s kontantkort och så skulle vi ha en present till K:s kompis som fyllt år, och vi lyckades faktiskt komma ihåg att köpa allt, oftast brukar vi alltid glömma något men verkar inte så denna gång.
Jag hittade även denna en liten söt burk till kaffe som passar perfekt till vårt kök, så även den fick följa med hem.
Vi avslutade sedan det hela med att äta wok buffé, vilket K tycker är en så smart idé, att man bara betalar en gång så får man ta om hur många gånger som helst.
Blev en jätte mysig eftermiddag/kväll med familjen, men nu är jag jätte trött och de känns som jag inte kan hålla ögonen öppna.
Jag har försökt att intala mig själv att om jag bara inte säger det högt, så är det inte så men det börjar bli dags att erkänna, är nog inte bara K som är förkyld... Känns som om jag sväljer golfbollar och när jag vaknade i morse hade jag flera blåsor i munnen vilket jag alltid brukar får vid förkyldningar. Men som sagt än har jag inte sagt det högt och jag väntar nog med det tills på söndag när jag har tid att bädda ner mig för fram till dess är det fullbokat.
 
 
 
 
 
Publicerat: 2013-01-24 @ 20:34:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!