Tränings DVD

Mellan all städning och matlagningen hann jag med att köra ett träningspass. Blev 40min framför DVDn. Min favorit träning är löpningen men mitt störst behov av träning ligger egentligen på överkroppen, där jag behöver bygga upp lite muskler. Försöker att köra ett styrkepass i veckan men det är inte alltid jag har motivation till att sätta ihop ett eget styrkepass och då passar det mig perfekt att köra en träningsdvd i stället.
Är inte ren styrketräning men mer än i löpning och man behöver inte tänka själv.
En favorit DVD jag har fick jag från tidningen topphälsa för 100år sedan och heter Kom i topp form med Paolo Roberto. Skivan innehåller 2st 20min pass där man tränar hela kroppen, allt från dips, olika typer av sit ups, upphopp till boxning med höga knän. Alla övningar är uppdelade i 30sek intervaller, vilket passar mig perfekt,så hinner man inte tröttna i mellan.  
Vet inte om det finns att köpa eller om han släpp något liknande, men jag kan starkt rekommendera den, då man blir helt slut i kroppen efteråt.
 
   
Publicerat: 2013-01-12 @ 20:28:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!