Välkommen 2013

 
Jag hoppas att ni alla hade en lika underbar nyårsafton som jag hade med god dricka, massa god mat
och många trevliga vänner.
Dock är jag i dag så trött i huvudet att jag knappt kan tänka, och om dagen igår blev en lugn dag kommer
i dag bli ännu lugnare, bortsett från en tur till mina föräldrar på middag.
 
Nyårslöften
2012 blev ett år där mycket hände, med många förändringar, både bra och dåliga, vilket gör det väldigt svårt att tänka sig hur 2013 kommer att bli, så mina nyårslöften blev "bara" ett att göra och ett att tänka på.
 
Löfte 1, att springa vårruset (5km) på under 25 min och stadsloppet (10km) på under 60min,
Löfte 2, att inte alltid springa på/ha så bråttom utan ibland stanna upp och känna/tänka efter.
 
Den största förändringen 2012,var att jag blev arbetslös, men jag har haft den stora turen att ha folk omkring som tror på mig, även om man själv kan glömma bort att göra det, och verkligen kämpat för att hjälpa mig, så i morgon börjar jag mitt nya jobb!!
TACK Carina J, Ola T, och givetvis D som alltid tror på mig!
 
 
 
 
 
Publicerat: 2013-01-01 @ 12:39:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!