Vanlig tisdag

I dag är en helt vanlig tisdag varken mer eller mindre. Har varit på jobbet även om jag var bra nära på att vända på vägen dit, var sådant snö oväder i morse, gick ok att körde i stan men så fort jag kom ut på E4 försvann sikten helt,var jätte stora flingor med en rejäl motvind såg inte mer än ca2meter framför bilen.
Så blev 50km i timmen, vilket innebar att det tog lite längre tid än vanligt att ta sig till jobbet, men jag kom dit.
Vid lunchtid ringde dock mobilen och gissa om jag blev smått sur när det visade sig att det var företaget jag beställt köksgardinerna av som ringde och sa att gardinerna var slut i lager och att de inte kommer få in dem mer, detta trots att jag redan fått en orderbekräftelse och ett sändningsnr på paketet som skulle vara påväg..
Morrr nu vet jag inte alls vad vi ska ha för köksgardiner...
Annars händer inte mycket i dag, har lagat mat och ska nu plocka undan lite, tvätta och ev träna något.
 
T har oftast lite svårt att hålla fokus under måltiderna utan sitter och pratar och leker med något vilket resulterar i att hon oftast sitter sist kvar, medan vi plockar undan.
Hennes svar om man påpekar detta summerar dagen i dag ganska bra.
-Då vet man att allt är som vanligt då.
 
Älskade unge!!
Publicerat: 2013-01-08 @ 18:58:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!