2 dgr kvar

Nu är det bara 2 arbetsdagar kvar innan semestern börjar, vilket verkligen märks på jobbet där jag är inhyrd då det är massor som måste hinna göras innan semester stängningen samtidigt som jag försöker lära upp en ny tjej som ska ta över efter mig då jag egentligen inte ska vara uthyrd utan är anställd på kontoret. Men just nu har det företaget det ganska svårt och krångligt vilket gör det ännu svårare för den stakars tjejen att komma in i det hela. Men även om det är kaos, kris och jag är helt slut i huvudet när jag kommer hem trivs jag och mår så mycket bättre än på mitt tidigare jobb. Men för tillfället innebär det att det inte blir så mycket gjort efter jobbet då jag helt enkelt är för trött så i går blev det bara ett kort träningspass innan jag somnade vid 21 tiden efter att ha läst godnatt saga för barnen, jag kom helt enkelt inte upp efter det.
 
Men i dag blev det iallafall en kort tur till Ikea då D och barnen möte upp mig där efter jobbet. Behövde ha lite saker till en tack gåva. Och då D och barnen bara suttit inne hela dagen pågrund av regnet ville de hitta på något. Så vi passade på att äta där samt även köpa ramar och nya djupa tallrikar, har inte varit riktigt nöjd med dem vi hade samt önskade vita i stället för grå men de har hängt med ett tag då de var de första jag köpte när jag flyttade hemifrån..
Nu ska jag sätta mig och pyssla lite med tack gåvorna innan det troligen även i dag blir en tidig sänggång.
 
 
 
  
  
Publicerat: 2013-07-10 @ 20:28:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!