30-års kris

Om ungefär 1,5månad fyller jag 30 år och jag känner hur min 30års kris närmar sig och växer sig större för varje dag. För den är just relaterad till att jag fylller 30... För jag vet inte hur jag ska fira den... Tanken har i flera år varit att vi skulle åka till Paris då men efter den långa och kalla vinter bestämde i oss för att åka under våren så man hade något att se ifram imot så nu vet jag inte alls hur jag ska göra... Och frågorna om detta börjar nu ramla in.. En lite privat fest för de närmaste? Och var drar man då gränsen för vilka som är de nämaste.. En stor fest för hela vänskapskretsen? Med eller utan barn? Ska man hyra en lokal eller vara hemma? Känns som att det kan vara dags att besluta allt sådan ganska snart.. hmmm..
 
På sajten www.feelgoodpills.se säljes dessa
Kanske vore något..
Botar 30 årskris
   
Publicerat: 2013-07-13 @ 07:08:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!