Alla i soffan

I dag har barnen varit på kolmårdens djurpark med min svåger T medan jag och D jobbade. Det var inte en helt enkel uppgift han tog sig an att själv åka dit med 3barn, en på 8 en på 6 och en på snart 2år samt att dra både på barnvagn och skrinda. Som han själv uttryckte det hade det varit inom det militära hade han fått en basker efter denna dag. Men barnen var nöjd. Som tack för hjälpen bjöd vi på middag, grillat med pomme när de kom för att lämnat "tillbaka" dem. Det blev även ett presentkort på bio som en lite sen födelsedagspresent då han även fyllt år.
Men vid 20tiden begav vi oss alla inåt för att se veckans avsnitt av Sommar med Erns och äta popcornt, måste dock säga att det inte var så mycket som tilltalade mig denna vecka, men ändå kul att se.
Nu sover ungarna och själv ska jag ta tag i några måsten.
 
Trevlig kväll
 
 
 
 
 
 
Publicerat: 2013-07-04 @ 21:39:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!