Aqua golf

Semesterns "första" kväll börjar närma sig sitt slut och det känns som att det har inletts på allra bäst sett. Då det inte bara var jag som gick på semester utan hela företaget som stänger i två veckor blev det en ganska lugn eftermiddag med väldigt lite att planera vilket gjorde att jag kunde bege mig hemåt ca timmen tidigare än vanligt. Hemma blev det sedan lite resten från gårdages middag innan vi vid kl18 tiden möte upp vännerna A & F för att spela lite aqua golf vilket är något vi bara brukar spel någon gång per år fast att det är väldigt kul. Efter det begav vi oss till Halvars där det blev glass i mängder. T tog en barnens favorit, jag en svarte petter, D två kulor i våffla, minns inte riktigt vad den K tog hette, men stor var den med 3kulor glass, grädde och strössel, kolasås mm vilket gjorde att inte ens han orkade äta upp den. Som sagt en perfekt inledning på semestern..
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat: 2013-07-12 @ 22:20:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!