Gotlands inredning

Straxt efter klockan 6 i morse var vi hemma igen efter vår vecka på Gotland och det var riktigt skönt att krypa ner i sängen efter en natt på resande fot. Veckan har verkligen varit toppen och jag känner mig mer utviland än på länge. Dagen i dag har varit ganska lugn och det har städats hemma med främst tvättats. I morgon är det jobbet som gäller, i en veckan innan jag har min sista semester vecka. På Gotland blev det en hel del shopping främst inredning som jag måste säga att jag är väldigt nöjd med och som kommer att bli perfekt här hemma under hösten, men även lite annat somgotlandsknäcke,  te från Kränku en butik alla te älskare måste besöka när man är på Gotland samt böcker från de underbara författarna Anna Jansson och Viveca Sten.
 
 
Min jätte fina gotländska dalahäst i betong
 
Kommer bli perfekta på vardagsrumsbordet
 
Rekommenderar!
 
För höstens alla ljus
 
Tänka att få servera lördagsgodiset i denna.
Äntligen blev det av att jag köpte mig ett fårskinn, är det inte underbart!?!
 
 
Nya skyltar till badrummet
 
Publicerat: 2013-07-28 @ 19:07:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!