Kneippbyn

Tyvärr har det inte blivit så många inlägg sista tiden vilket beror på att vi är på semseter men främst på att uppkopplingen i vårt lilla kalkstenshus inte är det bästa och allt går fruktansvärt segt, att jag i dag dessutom glömde kameran i stugan gjorde att antalen kort inte blev så många.
Dagen har spenderats i Kneippbyn tillsammans med  J & R som också är över med sina barn för att tävla. Så det har hoppats, åkt karuseller och klättrats hela förmiddagen fram till kl15 då vi satte oss för att se på Pippi teatern som blev en stor hit främst hos T som är en big fan av alla Astrid Lindgrens sagor. Där efter gick vi över till vattenlandet där barnen badade och åkte massor av vatten ruchkanor med J & R medan jag och D stannade vid bassängkanten, trots värmen som kom på eftermiddagen. Dagen avslutade jag sedan med att ge mig ut på en löprunda på 5,5km, vilket faktiskt är min andra på semestern, blev även en på 5,8km i söndags. Så känner mig riktigt nöjd att de blivit några km trots att vi är iväg och att det varit riktigt varmt, med solen rakt i ansiktet på "hemvägen" båda gångerna.  
 
 
 

 
Publicerat: 2013-07-24 @ 21:25:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!