Kort om tid

En av mina närmaste vänner C och jag tränar en del ihop, främst löpning och brukar springa ca3 lopp ihop under ett år, vårruset, stadsloppet och höstmilen. Men i år skulle de vara bortresta när stadsloppet går så vi har letat efter något annat mil lopp i närheten som vi skulle spring i stället och hittade ett som går i oktober. Men nu har de fått ändrade planer och kommer nog vara hemma när stadsloppet går så nu blir det nog så att vi springer stadsloppet. Dock ligger det bara 4v veckor bort i tiden... Och jag som hållit min träning runt 5km och stadsloppet är 10km. Känns som jag behöver öka på både längd och antalet träningspass ganska radikalt omgående.. Att jag och C en gång i tiden låg på samma nivå märks inte heller längre då hon varit jätte duktig och blivit riktigt snabb och vältränad. Så det första som packas ner till gotlandsresan är träningskläder så får jag helt enkelt ta tag i träningen. Gav mig ut i går bara för att känna av lite vart jag ligger och jag klarade av 7,5km utan att bli allt för trött så borde klara av 10km utan att avlida men tiden är fortfarande hemskt dålig men som sagt jag har ju 4v på mig...
Dagens hallonskörd
 
Publicerat: 2013-07-20 @ 09:14:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!