Löpning med baktanke

I dag har regnet fallit tugnt hela dagen, men trots detta erbjöd sig D att följa med på en löptur efter att jag kom hem från jobbet. Är något skumt på gång..  vi har som sagt bara sprungit ihop i gång tidigare och nu 2dagar i rad. Tror nog att han har en baktanke, kan vara så att han smygtränar för att själv börja köra cross. Då han äntligen fick arslet ur att köpa en efter att han letat och längtat i flera år. Nu är det ju ett tag kvar innan den är i gång och körbar, men känner jag D rätt kan nog ganska mycket energi läggas på detta om han vill.¨Blev en runda på 5,7km i regn och terräng tillsammans med barnen som cyklade. Är riktigt kul att kunna träna ihop med resten av familjen. I övrigt blir i dag en lugn dag där jag snart har tänkt att krypa upp i soffan och play torsdagens avsnitt av Ernst som jag missade.
 
 
 
Publicerat: 2013-07-30 @ 19:56:40


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!