Semesterns lugna tempo

Semesterns lugna tempo börjar infinna sig och klockan hann bli 8 i morse innan jag tog mig upp vilket är sent för att vara jag. Morgonen inledes sedan med en promenad i skogen på ca 40min, jag har inte tillräkligt med energi för att träna innan frukost men en promenad passar mig perfekt. Efter frukosten var det bara att inse att även om det är uppehåll och solen titta fram i mellan åt så är det inte riktigt badväder i dag, så det blev i stället en cykeltur till Ingelsta, med en sväng inne på Mio möbler, Team sportia, Media market och toys r us. Dock var det väldigt lite som följde med hem, en jacka till K och en film till barnen. Men fick lite inspiration till hösten inredning. Där efter blev det en sen lunch på MC innan vi cyklade hemåt med en sväng förbi blomster affären. Nu blir
det att pyssla undan lite hemma innan vi åker och lämnar över tackgåvan jag gjorde klart igår, vi får hoppas att de är hemma då de inte har en aning om att vi kommer. Kvällen kommer sedan avslutas med filmmys i soffan med barnen tittandes på deras nya film.
 
Foto från morgonens skogspromenad
 
Publicerat: 2013-07-15 @ 15:16:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!