Sista dagen

 
Sitter nu i solen och väntar på att dagens crosstävling ska starta. I dag är vår sista dag på Gotland då vi i natt åker hemåt. För min del hade vi mer än gärna stanna, gärna för alltid. Jag älskar denna ö och närheten till vattnet. Jag har försökt övertala D att flytta hit men utan några framgångar alls. Så i dag blir som sagt sista dagen för denna gång, men jag hoppas att vi ska ha tid och möjlighet att åka över under hösten så det inte blir ett helt år till nästa gång. Bilden ovan är den utsikt som det bjöds på från vårt bord på restaurangen igår.
Publicerat: 2013-07-27 @ 08:18:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!