Sko shopping

I dag var jag inne på vårt kontor och arbetade vilket innebar att jag hann med att göra lite ärenden på lunchen då kontoret ligger mitt i stan och jag har 1h lunch, medan när jag är ute hos kund sitter jag lite mer avsides samt har bara 30min lunch. Så hade lite saker som skulle göras samt att jag skulle kolla efter kläninngar och ev några nya lite finare flipflop då mina gått sönder. Men inte hittade jag någon kläninng men som vanligt kom jag hem med skor, hela tre par... Jag kan bara inte låta bli. Efter jobbet blev det träning, även denna måndag stationsövningar men hör och häpnas med D som sällskap. D är den ända människan som kan ha 3år träningsuppehåll, äta hur mycket som helst men ändå vara smal och grymt vältränad. Efter träningen passade jag och ungarna på att gå upp till M&P och ta oss ett kvälldopp i poolen medan D åkte i väg och köpte middag, grillad kyckling som sedan intogs i den underbara solen på altan. Nu ska jag stryka upp en skjorta så jag har något att ha på jobbet sedan få det nog faktiskt bli en stund på altan med en bok innan sänggång.
 
Dagens sko inköp
 
 
 
 
 
Publicerat: 2013-07-08 @ 20:39:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!