Söderköping och Smultronstället

I går blev en väldigt lugn dag där bara lite små saker blev gjorda från min sida som tex att klippa gräset, jag var helt enkelt för omotiverad till att ta tag i något större projekt. Men fram mot eftermiddagen begav vi oss till Söderköping för att gå längs kanalen och äta glass på smultronstället. Vi hade verkligen jätte tur med vädret men även med kön då det annars vid fint väder kan bli upp mot 1h kön innan man får ett bord men igår tog det bara 10 min trots mycket folk. De serverar verkligen massor av olika glass menyer men mitt val föll till slut på en kombination av hallon och choklad.
 
Även dagen i dag blir lugn och större delen kommer nog att gå åt till förberedelser för att vi åker till gotland på lördag natt.
 
Ha en skön fredag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat: 2013-07-19 @ 09:59:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!